رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از اهداء جهیزیه به ۱۰۰۰ زوج‌ جوان این استان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 28 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: اسماعیل قزل سفلی امروز سه‌شنبه ۹ اسفند به خبرنگاران گفت: به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به ازدواج آسان بنا داریم در مرحله اول ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار و محروم اهداء کنیم.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد که مراسم آغازین این طرح به میزبانی شیراز و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و با حضور میهمانان استانی و کشوری به ویژه سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، برگزار خواهد شد.

او با اشاره به آغاز این طرح در سراسر فارس همزمان با مناسبت‌های اعیاد شعبانیه بویژه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: این جهیزیه‌ها در شیراز توسط قرارگاه احمد بن موسی (ع) و نواحی مقاومت شش گانه شهر شیراز و با همکاری گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد و در سطح شهرستان‌های فارس نیز توسط مجموعه خدمت‌رسانی و مردم یار بسیج سازندگی نواحی مقاومت انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه این جهیزیه با مشارکت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی (سپاه کوثر) تهیه شده، گفت: برای بهره‌گیری بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های مردمی و خیرین عزیز مرحله اول توزیع جهیزیه‌ها در قالب "طرح یک به یک " اجرا خواهد شد و در واقع این طرح بدین معنی است که به ازای هر جهیزیه‌ای که به نواحی مقاومت تحویل داده می‌شود یک سری جهیزیه دیگر نیز به همت خیرین و گروه‌های جهادی تهیه خواهد شد.

قزل سفلی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها که به عنوان هدیه مقام معظم رهبری است، گفت: در برابر اهداء این جهیزیه هیچ‌گونه وجه نقد یا هزینه‌ای از زوج‌ها دریافت نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار