مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: ودیعه گذاران حج تمتع ۱۴۰۲ نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵ 01 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: بر اساس اعلام سازمان مرکزی، از متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ خواست از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه دهم اسفند ماه نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود در کاروان از طریق سامانه https:٫٫ Reserve.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز استان اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت فارس با اشاره به اینکه ۵ اولویت برای متقاضیان ودیعه گذار حج تمتع جهت ثبت نام در کاروان حج ترتیب بندی شده است گفت: اولویت اول: مشمولین تشرف، افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوطه را واریز کرده‌اند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند.

زینلی گفت: اولویت دوم برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۲ تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع که تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۸۵ دارای قبوض ودیعه گذاری حج هستند که لازم است این افراد قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت با اشاره به اینکه اولویت بعدی (اولویت‌های سوم تا پنجم) دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ پایان اردیبهشت ۱۳۸۶ هستند، گفت: این اولویت‌ها صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها نام نویسی صورت خواهد گرفت.

زینلی در ادامه یادآور شد: تمامی دارندگان سهمیه (بنیادشهید و نیرو‌های مسلح) برای ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع میبایست نسبت به اخذ برگه سهمیه جدید در سال جاری اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان در خصوص قیمت سفر حج گفت: بر اساس اعلام سازمان مرکزی هزینه سفر برای افرادی که در سال ۹۹ دو مرحله و یا یک مرحله برای خرید ارز پرداخت داشته‌اند و همچنین زائرانی که امسال نسبت به انتخاب کاروان مبادرت می‌ورزند محاسبه شده و اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار