مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس : امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار «هر روز عید دیگر است» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 01 March 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، ۱۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی و تشکر از حضور موثر مردم نیکوکار استان در مناسبت‌های مختلف، گفت: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک‌های خود را اهدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال نیز طبق هرسال این جشن به صورت نمادین از ۱۴ اسفند ماه جاری و با شعار «هر روز عید دیگر است» همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان فارس برگزار می‌شود.

موصلی افزود: این آیین امسال همزمان با سراسر کشور در ۸ هزار مدرسه، ۵۸ پایگاه امدادی و معابر، ۱۰۰ پایگاه سیار و همراه ۴۳۰ مرکز نیکوکاری استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان تعداد ۴۰۰ هزار پاکت با کد QR ، کد دستوری USSD و شماره کارت مجازی اختصاصی هر شهرستان تهیه و در مدارس توزیع شده است. کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان کرد: مردم نیک‌اندیش استان علاوه بر پایگاه‌های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می‌توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

موصلی بیان کرد: کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و شماره حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص دارد.

برچسب ها: جشن ، جشن نیکوکاری ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار