فرمانده انتظامی استان از دستگیری 96 خرده فروش و جمع‌آوری 257 معتاد متجاهر در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ 01 March 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: سردار رهام‌بخش حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز و همچنین تأکیدات فرمانده کل انتظامی کشور، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با همکاری سایر عوامل انتظامی نسبت به اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر طی 48 ساعت گذشته در سطح شهر شیراز اقدام کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، 96 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 257 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مرکز ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این طرح بیش از 15 کیلوگرم انواع مواد مخدر، 11حقه وافور و 9 دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: طی 11 ماهه اول سال جاری 77 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان فارس منهدم و نزدیک به 44 تن انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه 12 هزار و 56 متهم در سطح استان در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده‌اند، گفت: در این خصوص یک هزار و 76 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: پاسخگویی به دغدغه مردم عزیز را اولویت کاری خود می دانیم و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده ای افراد فرصت طلب و سودجو امنیت و آرامش مردم را مختل نمایند و انتظار داریم تا شهروندان ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار