امام جمعه شیراز گفت:آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد گفت: دشمنان با برنامه ریزی مشکلات اقتصادی را به راه انداخته اند که کشور از این نظر زمین بخورد و توقع مردم این است گه در مقابل این جنگ، مسئولان و تیم اقتصادی دولت آرایش جنگی به خود بگیرند و در مقابل جنگ اقتصادی بایستند.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 03 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده، ولی فقیه در فارس، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی است و این نهاد در کنار نهاد‌های حمایتی زمینه ازدواج آسان، اشتغال و مسکن ارزان برای جوانان را فراهم کند، چون عمده مشکلات جوانان این موضوعات است.

آیت الله لطف الله دژکام با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان، افزود: ازدواج جوان بسیار اهمیت دارد و باید راه ازدواج برای آن آنان آسان شود و یکی از نهاد‌هایی که برای ازدواج آسان جوانان اقدام کرده سپاه فجر است که روز گذشته هزار جهیزیه را که هرزش هرکدام از آن‌ها ۴۰ میلیون تومان بود به زوج‌های جوان اهدا کرد.


امام جمعه شیراز ادامه داد: توقع این است که متمکین و خیران در این زمینه به میدان بیایید و در کنار نهاد‌های حمایتی زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.


خطیب جمعه شیراز به فرا رسیدن میلاد امام عصر هم اشاره کرد و گفت: مسلما همه در این ایام خشنودند که و این خشنودی باید در جامعه توسعه یابد، چون دشمن می‌خواهد نا امیدی را گسترش دهد، اما باید بداند که ملتی که امام زمان دارد نا امید نیست.
وی ادامه داد: این امید باید به همه جهان صادر شود و همه فریاد بزنند که مسیحا نفسی می‌آید و مژده دهند گل نرگس خواهد آمد و عطرش جهان را فراخواهد گرفت.


آیت الله دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد گفت: دشمنان با برنامه ریزی مشکلات اقتصادی را به راه انداخته اند که کشور از این نظر زمین بخورد و توقع مردم این است گه در مقابل این جنگ، مسئولان و تیم اقتصادی دولت آرایش جنگی به خود بگیرند و در مقابل جنگ اقتصادی بایستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار