امام جمعه اقلید با بیان‌اینکه هدف از این جنگ ارزی، به هم ریختن اوضاع داخلی ایران است، عنوان کرد: ما نیازمندی‌های ارزی روشنی داریم که توسط بانک مرکزی در ۴۰ عنوان مشخص شده است و تخصیص ارز برای این موارد قابل قبول است اما تأمین ارز برای قاچاق و خروج سرمایه قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 04 March 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام‌ مجید گشول در خطبه های نماز دشمن شکن این هفته شهرستان اقلید با اشاره به نوسانات شدید بازار ارز اظهار کرد: تلاطم‌های ارزی تصادفی نبوده و ما با یک جنگ ارزی تمام‌عیار مواجهیم که بعد از شکست پروژه براندازی پس از ۴ ماه تلاش، مرحله دوم آن یعنی نارضایتی اقتصادی شروع شده است و این جنگ با بازداشت دلالان و اخلالگران بازار ارز، قاعدتا حل نمی‌شود.

وی با بیان‌اینکه هدف از این جنگ ارزی، به هم ریختن اوضاع داخلی ایران است، عنوان کرد: ما نیازمندی‌های ارزی روشنی داریم که توسط بانک مرکزی در ۴۰ عنوان مشخص شده است و تخصیص ارز برای این موارد قابل قبول است اما تأمین ارز برای قاچاق و خروج سرمایه قابل قبول نیست.

لزوم حمایت جدی و آشکارا از تولید کنندگان اقلیدی

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: در شهرستان اقلید باید از تولید و تولید کنندگان، حمایت جدی و آشکار شود تا انگیزه و امید برای تولید بیشتر شود.

امام جمعه اقلید، ابراز امیدواری کرد که شهرستان اقلید هم در کشاورزی و گشت های گلخانه ای و تولید داروهای گیاهی هم در صنعت می تواند در کشور بدرخشد.

در برنامه های نوروزی فرهنگ سازی لازم برای حفظ ارزش ها انجام شود

حجت الاسلام گشول در خاتمه تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و استقبال مردم شهرستان های دیگر به گردش و تفریح در مناطق زیبا و جذاب در شهرستان اقلید، باید همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی، تذکر لسانی و دعوت نرم به ارزش ها و فضاسازی و فرهنگ سازی دیده و برنامه ریزی شود.

پایان پیام /ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار