همزمان با سراسر کشور، ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) با اجرای برنامه‌های مذهبی و شاد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱ 04 March 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: همزمان با سراسر کشور، ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت حضرت صاحب‌‌الزمان(عج) با اجرای برنامه‌های مذهبی و شاد در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفند همزمان با نماز مغرب و عشا در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا این ویژه‌برنامه با سخنرانی حجت‌الاسلام فرح‌زاد، مداحی مهدی سروری و در ادامه احیای نیمه شعبان از ساعت ۲۳,۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق و مناجات شعبانیه سیدمصطفی موسوی‌نژاد همراه خواهد بود.

همچنین حکاکی بر روی نگین انگشتری توسط استاد آتشباز به صورت صلواتی از دیگر برنامه‌های روز سه‌شنبه خواهد بود.

چهارشنبه از ساعت ۹,۳۰ پیاده روی و شادپیمایی از میدان شهدا تا حرم شاهچرا(ع) و ظهر نیمه شعبان مولودی‌خوانی و اجرای سرود بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

پنج‌شنبه ویژه‌برنامه بزرگداشت آیت‌الله ربانی شیرازی بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و قرائت دعای کمیل با نوای مهدی سلحشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این برنامه به‌همت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس برگزار خواهند شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار