رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از آمادگی کامل واحدهای زیرمجموعه این دانشگاه برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 04 March 2023

تابناک فارس به نقل از ایمنا: سید وحید حسینی امروز_ شنبه سیزدهم اسفندماه_ در نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به این موضوع که استان فارس یکی از مقاصد اصلی گردشگران در تعطیلات نوروز است، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مسافران در حوزه‌های مختلف دانشگاه انجام شده تا مسافران سفری خوب و خاطره‌ انگیز را در استان فارس سپری کنند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت شیوه‌نامه‌های مقابله با شیوع کرونا ویروس، ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌کنم در راستای کمک به ثبات وضعیت بیماری‌های حاد تنفسی، در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تلاش و مشارکت بیشتری داشته باشند.

۳ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

عباس رضائیان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اینکه در حال حاضر سه شهرستان زرین دشت، قیروکارزین و جهرم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: به این دلیل اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای کنترل بیماری‌های تنفسی مورد تاکید است و اهمیت دارد.

وی پیرامون آمادگی حوزه بهداشت برای ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروزی، افزود: برنامه‌ریزی‌ های لازم در راستای خدمت‌رسانی مراکز واکسیناسیون کووید -۱۹ و مراکز منتخب پیشگیری و درمان کرونا در تعطیلات رسمی نوروز ۱۴۰۲ انجام شده است.

رضائیان خاطرنشان کرد: بررسی مصوبه‌های نشست‌های پیشین، ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها، آمار ورودی جدید بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و بررسی دلایل فوت مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، نشست امروز ستاد مدیریت کرونا علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در سالن جلسات معاونت بهداشت دانشگاه، برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار