محور فیروزآباد - جم که از ابتدای بهمن ماه گذشته بدلیل انجام عملیات اجرایی تثبیت، روکش آسفالت و لکه گیری مسدود شده بود ، پنج شنبه ۱۸ بهمن بازگشایی می گردد و ترافیک در آن جاری می شود.
کد خبر: ۱۰۹۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 06 March 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس: محور فیروزآباد - جم که از ابتدای بهمن ماه گذشته بدلیل انجام عملیات اجرایی تثبیت، روکش آسفالت و لکه گیری مسدود شده بود ، پنجشنبه ۱۸ بهمن بازگشایی می گردد و ترافیک در آن جاری می شود.

 به دلیل خرابی های زیاد رویه راه در این محور شریانی ؛ کهناشی از شرایط جغرافیایی خاص از یک سو و تردد بالا از سوی دیگر بوده، پروژه تثبیت ، لکه گیری و روکش آسفالت با هدف اصلاحرویه راه ، ارتقا ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان آغاز گردید و هم اکنوننیز با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال طی مراحل پایانی است.

گفتنی است با اتمام این پروژه و برقراری مجدد ترافیک در این محور ترانزیتی از پنج شنبه ۱۸ اسفندماه جاری ، شاهد افزایش کیفیتسطح سرویس به کاربران جاده ای و ارتقاء ایمنی در تردد خواهیم بود.

شایان ذکر است، محور جم – فیروزآباد و بالعکس از تاریخ 1 بهمن 1401 به دلیل انجام عملیات اجرایی تثبیت، لکه گیری و روکشآسفالت، مسدود گردیده بود.

در پایان اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان فارس ، از صبوری مردم شریف استان های فارس و بوشهر ، تمامی کاربرانجاده ای و سایر ارگان ها و نهادها که در اجرای این عملیات اجرایی همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار