مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: در پی استشمام بوی نامطبوع در مدارس دخترانه مقطع متوسطه نگرش اقلید، شهید بانشی بیضا، عدالت لارستان، حجاب مرودشت و فضیلت جهرم، با توجه به حساسیت موضوع، سریعا نیرو‌های اورژانس در مدارس حضور یافتند.
کد خبر: ۱۰۹۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 06 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: بدحالی ناشی از استنشاق بوی نامطبوع و احتمال مسمومیت، تعدادی از دانش آموزان فارس را راهی مراکز درمانی کرد.
آقای شعبانی افزود: در پی استشمام بوی نامطبوع در مدارس دخترانه مقطع متوسطه نگرش اقلید، شهید بانشی بیضا، عدالت لارستان، حجاب مرودشت و فضیلت جهرم، با توجه به حساسیت موضوع، سریعا نیرو‌های اورژانس در مدارس حضور یافتند.


وی با تاکید بر این که حال همه دانش آموزان در وضعیت مساعد است افزود: برخی دانش آموزان که دارای بیماری زمینه‌ای، آسم و آلرژی بودند برای مراقبت بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس با تاکید بر این که مسئولان همه مدارس در حال پیگیری دلیل وقوع این حادثه هستند از والدین و دانش‌آموزان خواست تا از توجه به اخبار کذب و شایعات که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است، پرهیز کنند و آرامش خود و فرزندانشان را حفظ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار