محور فیروز آباد - جم که از ابتدای بهمن سال جاری بدلیل انجام عملیات بهسازی مسدود شده بود، صبح امروز با حضور تنی چند از مسئولان استانی و محلی بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 09 March 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس: علیرضا راستیار در حاشیه بازگشایی این محور ترانزیتی گفت: عملیات اجرایی تثبیت، روکش و لکه گیری این محور که بدلیل خرابی‌های زیاد ناشی از شرایط خاص جغرافیایی و تردد بالا از ابتدای بهمن ماه آغاز شده بود، پس از ۴۸ روز عملیات اجرایی فشرده به اتمام رسید و از امروز زیر بار ترافیک رفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: طول کل این محور ۱۲۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی در ۳۲ کیلومتر از آن انجام شد.

راستیار خاطر نشان کرد: بهسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان انجام شد که امیدواریم نتیجه آن افزایش ایمنی در تردد و رضایت کاربران جاده‌ای باشد.

این مقام مسئول هدف از اجرای این پروژه را اصلاح رویه راه، ارتقا ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده‌ای عنوان کرد و ادامه داد: طول مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه بود که بدلیل حساسیت بالا و لزوم تسریع در کار، در مدت زمان ۴۸ روز به اتمام رسید.

راستیار گفت: اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان فارس، از صبوری مردم استان‌های فارس و بوشهر، تمامی کاربران جاده‌ای و سایر ارگان‌ها و نهادهایی که در اجرای این عملیات اجرایی همکاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار