نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های امروز نماز با اشاره به بد حالی تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس استان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این قضیه بخششی در کار نیست و باید با عوامل این اتفاقات جدی و قاطع برخورد شود
کد خبر: ۱۰۹۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 11 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز با اشاره به بد حالی تعدادی از دانش آموزان در برخی مدارس استان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در این قضیه بخششی در کار نیست و باید با عوامل این اتفاقات جدی و قاطع برخورد شود

آیت الله دژکام با قدردانی از فرماندهی انتظامی فارس که یک تیم از این افراد را دستگیر کردند افزود: هر چند دشمن باز از روزنه ای دیگر دشمنی می کند اما وحدت و اتحاد مردم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه شیراز همچنین به دهه تکریم مساجد اشاره کرد و گفت در آستانه ماه مبارک رمضان با غبارروبی مساجد برای میهمانی خدا آماده شویم .

نماینده ولی فقیه در فارس به فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا نیز اشاره کرد و گفت حق شهدا بر همه ما زیاد است . آنها برای اقامه معروف و جلوگیری از منکر خون دادند و ما باید با ادامه راه شهدا یاد انها را زنده نگه داریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار