رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سپیدان ثبت و شناسنامه دار بودن خانه های مسافر را ضروری خواند و افزود: در این خصوص مجوزهای قانونی از مراجع مورد نظر اخذ و صاحبان خانه های مسافر می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سپیدان با ارائه درخواست نسبت به اخذ مجوز و شناسنامه موقت یک ماهه برای ایام عید نوروز اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 12 March 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: علی حبیبی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سپیدان گفت: برای رفاه حال مسافران و گردشگران خانه های مسافر شهر اردکان و سایر نقاط سپیدان شناسنامه دار می شوند.

حبیبی ثبت و شناسنامه دار بودن خانه های مسافر را ضروری خواند و افزود: در این خصوص مجوزهای قانونی از مراجع مورد نظر اخذ و صاحبان خانه های مسافر می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سپیدان با ارائه درخواست نسبت به اخذ مجوز و شناسنامه موقت یک ماهه برای ایام عید نوروز اقدام نمایند.

شهرستان سپیدان با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان از جمله آبشار مارگون پیست های اسکی چشمه سارهای فراوان و طبیعت دل انگیز یکی از بزرگترین نقاط گردشگری کشور در جنوب کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار