فرمانده انتظامی لارستان از برخورد شدید با موتورسواران متخلف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 12 March 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ سیدمحمد یوسفی بیان کرد: برابر گزارشات مردمی، تعدادی از موتورسواران با گذشت پاسی از شب اقدام به موتور‌سواری در خیابان‌های اصلی شهر می‌کنند و این کار باعث ایجاد نارضایتی عمومی و جو بد‌بینی شده است که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او اضافه کرد: پلیس بر حسب وظیفه ذاتی و ایجاد آرامش در جامعه برای شهروندان و حسب هماهنگی‌های قضائی در ساعات پایانی هر شب به صورت محسوس و نامحسوس در خیابان‌های اصلی شهر اقدام به کنترل رفتار موتورسواران کرده و در صورت رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی، آلودگی‌های صوتی و ایجاد مزاحمت نسبت به توقیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها و انتقال به پارکینگ می‌کند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است، افزود: چنانچه وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در این ساعات از شبانه روز توقیف شود تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ خواهد ماند و هیچ گونه اغماضی در این زمینه نخواهد شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به توقیف ۳۶ دستگاه وسایط نقلیه متخلف در ساعات پایانی شب طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: برخورد با موتورسواران متخلف از مطالبات جدی مردم است و ما هم مکلف به اجرای این کار هستیم و از شهروندان درخواست می‌شود به توصیه‌های پلیس توجه کنند تا در پایان سال و آغاز سال جدید خاطری خوش داشته باشند.

برچسب ها: توقیف ، موتور سیکلت ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار