وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر به فارس بیمارستان ۳۲ تخت خوابی را در شهرستان مهر و مرکز درمان ناباروری را در شهر لامرد افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 12 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مرکز درمان ناباروری iui بیمارستان حاج محمود حاج حیدر شهر لامرد با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
برای راه اندازی این مرکز که کار‌های تخصصی درمان ناباروری زوجین را انجام می‌دهد بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این مرکز دارای بخش مشاوره، پزشک متخصص و اتاق‌های جراحی ناباروری و پنجمین مرکز درمان ناباروری سطح دو در استان فارس است.
عین الهی ادامه داد: در شهرستان جهرم نیز یک مرکز ناباروری سطح سه با همه امکانات در حال تجهیز است که با تکمیل آن، جنوب استان فارس به قطب درمان ناباروری جنوب کشور تبدیل می‌شود.
وی با بیان این که در دو شهرستان مهر و لامرد استان فارس، هزار و ۵۰۰ زوج نابارور داریم افزود: این آمار در کشور بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است که با توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبرمعظم انقلاب، تا کنون ۷۰ مرکز ناباروری با هزینه‌های دولتی در کشور راه اندازی شده است و این روند برای رشد جوانی جمعیت ادامه دارد.
همچنین بیمارستان صدیقی گله دار با متراژ بیش از ۱۲ هکتار و زیربنایی چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع پس از ۱۵ سال به دست وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.

عین اللهی وزیر بهداشت و درمان در مراسم افتتاح این طرح گفت: ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در ۱۸ ماه گذشته افتتاح شده که معادل ۱۰ درصد کل افتتاح‌های بیمارستانی طی بیش از ۴۰ سال گذشته بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار