مدیرسازمان تعاون روستایی فارس با اشاره به اجرایی شدن عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در این استان، تاکید کرد که این برنامه به شکل مستمر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 12 March 2023

سید کاظم موسوی یکشنبه ۲۱ اسفند به خبرنگاران گفت: طرح "از مزرعه تا سفره" با هدف ایجاد شبکه مستمر و مناسب عرضه کالاهای تولیدی بخش کشاورزی در شیراز اجرایی شده است.

موسوی یکی از اهداف این اقدام را کاهش قیمت‌ کالاهای اساسی و پُرمصرف بخش کشاورزی ذکر اضافه کرد: با عرضه مستقیم، واسطه‌ها متعدد از چرخه تولید تا عرضه حذف شده و قیمت کاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه، طرح یاد شده منجر به افزایش سود تولیدکننده نیز خواهد شد، گفت: در این طرح، انواع محصولات پرمصرف خانوار نظیر سیب زمینی، پیاز، خیارسبز، گوجه فرنگی، کدو، بادمجان، فلفل و ... در بسـته‌بندی‌های فروشگاهی و فله از طریق مراکز عرضه مستقیم در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس خاطرنشان کرد: برای شفاف سازی این طرح و حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده؛ قیمت خرید و فروش میوه و تره‌بار در سایت این سازمان به نشانی fars.corc.ir منوی معرفی خدمات (نرخ کالای غرفه‌های طرح از مزرعه تا سفره) اطلاع رسانی شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار