در ۱۵ نقطه شهر شیراز، ۳۲ قلم کالای اساسی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ 12 March 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در نشست اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار فارس گفت: برای تامین کالای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در ۱۵ نقطه شهر شیراز به منظور توزیع ۳۲ قلم کالای اساسی غرفه‌هایی ایجاد شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان برپاست.
محمد هادی ایمانیه با بیان اینکه در این غرفه‌ها میوه و تره بار نیز عرضه می‌شود، افزود: کار تامین کالا‌های اساسی بر عهده جهاد کشاورزی، توزیع بر عهده شهرداری‌ها و نظارت بر عهده فرمانداران و بسیج اصناف است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمتی که از مزرعه تا بازار به وجود آمده این تصمیم اتخاذ شد که ساماندهی در تامین، توزیع و عرضه کالا‌ها صورت بگیرد و مهم این است که کالا‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسد تا معیشت آن‌ها به واسطه سوداگری و دلالی آسیب نبیند.
استاندار فارس با اشاره به اهمیت میدان مرکزی میوه و تره بار به عنوان یک مبادی اصلی برای توزیع میوه و تره بار در سطح شهر شیراز، گفت: در این نشست مقرر شد ساماندهی غرفه‌های میدان میوه و تره بار شیراز انجام شود و نظارت‌ها بر این میدان نیز بیشتر می‌شود.
آقای ایمانیه از پیگیری مشکلات غرفه دارن و همچنین در خصوص مصوباتی برای رفع مشکلات آنان نیز گفت: در این نشست مقرر شد، ساعت کاری میدان میوه و تره بار از ساعت یک بامداد تا ۱۶ عصر باشد، فروش غیر ایرانی‌های بدون مجوز ممنوع شود و قیمت میوه و تره بار شنبه هرهفته تصمیم گیری و یک شنبه توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

برچسب ها: غرفه ، کالای اساسی ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار