مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری فارس اعلام کرد: هموطنانی که قصد دارند در ایام تعطیلات و نوروز به استان فارس سفر کنند، از هم‌اکنون بلیت بازدید از اماکن فرهنگی و‌تاریخی این استان را به صورت اینترنتی تهیه کنند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳ 14 March 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سیدمجتبی علوی اردکانی گفت: به دستور استاندار فارس ستاد خدمات سفر استان در استانداری با ۱۷ کمیته تخصصی تشکیل شده است.

او با بیان اینکه این ستاد با تشکیل جلسات متعدد برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت استقبال و پذیرایی از مسافران محترم نوروزی انجام داده است، افزود: با توجه به آمار بالای بازدید از اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری فارس طی ایام نوروز، برای رفاه حال بازدیدکنندگان و به منظور جلوگیری از ازدعام و شلوغی در اطراف باجه‌های فروش بلیت، سامانه فروش بلیت این اماکن در بستر اینترنت ایجاد شده است.

علوی اردکانی گفت: هموطنانمان برای بازدید از اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری فارس طی ایام نورز می‌توانند با مراجعه به سامانه https://bilit.tafrihati.com نسبت به تهیه بلیت بازدید از این اماکن اقدام کنند.

عضو ستاد خدمات سفر استان فارس تأکید کرد: در تمام ۳۷ شهرستان استان فارس ستاد خدمات سفر شهرستان به ریاست فرمانداران تشکیل شده است و تمام شهرستان‌های فارس آماده میزبانی و پذیرایی از هموطنان عزیز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار