معاون فرهنگی آستان مقدس احمد بن موسی(ع) گفت: در طول ایّام نوروز، واحد مشاوره آستان مقدس، در غرفه‌های واقع در صحن احمدی و همچنین رواق دارالعباده حرم مطهر، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به زائران و مجاوران این بارگاه منور، خدمات مشاوره‌ای با رویکرد دینی، ارائه می‌نماید.
کد خبر: ۱۰۹۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 27 March 2023

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الله طلایی معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع) با اشاره به ارائه خدمات در حرم مطهر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کارشناسان حرم مطهر در طول این ایّام، از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۸، در زمینه‌های مرتبط با خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، مسائل تحصیلی، حقوقی، کسب و کار و ترک اعتیاد، خدمات مشاوره‌ای رایگان به زائران ارائه می‌کنند.

وی افزود: واحد مشاوره حرم مطهر، با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در قالب ۳ کارگروه «مشاوره اقتصادی و کارآفرینی»، «مشاوره حقوقی» و «مشاوره روانشناسی و درمان اعتیاد» به زائران و مجاوران حرم مطهر، خدمت رسانی می‌کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، تصریح کرد: کارگروه مشاوره اقتصادی و کارآفرینی در زمینه‌های مدیریت فردی و استعداد، نحوه ادامه تحصیل و آینده شغلی، کسب و کار دانشجویان، فرآیند کسب و کار در انواع بازارها (کوچک، متوسط و بازارهای سرمایه)، کارآفرینی و کسب و کارهای نوین (در بازارهای خدمات، تولید، کالا و بازرگانی) و فرآیند مشاغل خانگی، مشاوره تخصصی رایگان ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در «کارگروه مشاوره حقوقی»، انواع خدمات حقوقی توسط وکلای با تجربه دادگستری زیر نظر واحد مشاوره حرم مطهر انجام می‌شود و همچنین کارشناسان این واحد در زمینه‌های خدمات خانواده، خدمات کیفری، امور ملکی و تنظیم انواع دادخواست، مشاوره رایگان ارائه می‌دهند، خدمات وکالت رایگان نیز برای افراد کم برخوردار، ارائه می‌شود.

طلایی بیان کرد: در کارگروه مشاوره روانشناسی و درمان اعتیاد، توسط کارشناسان، روش‌های درمان اعتیاد با محوریت داروی گیاهی، ارائه می‌گردد و در زمینه‌های ترک سیگار، الکل و ترک انواع مواد مخدر، مشاوره رایگان صورت می‌پذیرد، این خدمات، با حداقل هزینه و برای افراد کم برخوردار، به صورت رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به استفاده از خدمات تخصصی مرکز مشاوره آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، می‌توانند جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر، همه روزه به جز ایّام تعطیل، از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح، با شماره ۰۷۱۳۲۱۳۱۴۴۳، تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار