نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: عده‌ای از نفوذی‌های دشمن که دستشان با رژیم صهیونیستی و آمریکا یکی است، نمی‌خواهند بگذارند وضعیت اقتصادی مردم خوب شود. آن‌ها می‌گویند نباید از کسانی که طرفدار اسلام هستند حمایت مالی و اقتصادی شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 01 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز به نقشه دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: باید در صحنه جنگ جبهه حق و باطل را برای خود ترسیم کنیم تا متوجه شویم وظیفه ما در این موقعیت حساس چیست.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس افزود: دشمن به عمد در صف ملت شکاف ایجاد می‌کند؛ از یک طرف با مسایل اقتصادی از جمله فقر، تورم و گران شدن ارز و سکه وارد می‌شود و از طرفی با ابزاری از جمله رشوه‌خواری، رانت خواری و حق مردم را ضایع کردن و بزرگنمایی برخی مسایل سعی در فریب مردم دارد.
نماینده، ولی فقیه در استان فارس گفت: عده‌ای از نفوذی‌های دشمن که دستشان با رژیم صهیونیستی و آمریکا یکی است، نمی‌خواهند بگذارند وضعیت اقتصادی مردم خوب شود. آن‌ها می‌گویند نباید از کسانی که طرفدار اسلام هستند حمایت مالی و اقتصادی شود.
امام جمعه شیراز ادامه داد: در صحنه جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران اگر کسی بخواهد خود را به غفلت بزند و بگوید اطلاع نداریم دیگر چه زمانی می‌خواهد بیدار شود
آیت‌الله دژکام با بیان اینکه صحنه جنگ بسیار حساس است، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب دشمنان با عوامل نفوذی خود تلاش کردند تا ملت ما را از عرصه مطالبه ارزش‌های دینی و انقلابی دور و مجبور به تسلیم کنند، اما این ملت تا به امروز محکم و مقاوم در مقابل دشمنان ایستاده است و نمی‌گذارد آن‌ها به اهداف خود دست یابد
امام جمعه شیراز همچنین به فرارسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین اشاره کرد و گفت: روز شنبه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و اعلام آمادگی ملت برای همراهی با نظام مقدسی است که با خون هزاران شهید آبیاری شده است.
آیت‌الله دژکام همچنین با بیان اینکه روز یکشنبه ۱۳ فروردین روز طبیعت است، گفت: ممکن است دشمن روز طبیعت را بهانه‌ای برای معصیت قرار دهد. کسی مخالف بهره‌مند شدن مردم از طبیعت در این روز نیست، اما مخالف این هستیم که معصیت شود؛ لذا باید همه دستگاه‌ها به این مسئله ورود کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان به راه اندازی سامانه مردم رسی هم اشاره کرد گفت:این سامانه با ابتکار جوانان استان فارس از نوروز امسال فعالیت خود را با محور‌های روزه خواری و بی حجابی آغاز کرده است و هدفش مشارکت مردم در موضوع امر به معروف و نهی از منکر است آیت اله دژکام از مردم خواست در این سامانه حضور چشمگیر داشته باشند و اگر تذکر لسانی آن‌ها در نقاط مختلف تاثیر گذار نبود می‌تواند با ارسال پیامک به این سامانه منکر را گزارش کنند و معتمدان محلات و مسولان این سامانه موراد را پیگیری می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار