رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در استان، وضعیت ۲۳ شهرستان فارس را زرد و دو شهرستان فارس را نارنجی اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 02 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر سید وحید حسینی افزود: بر اساس آخرین اعلام وضعیت رنگبندی کرونا در استان فارس، هم اکنون شهرستان‌های «شیراز»؛ «استهبان»؛ «اقلید»؛ «آباده»؛ «بوانات»؛ «پاسارگاد»؛ «خنج»؛ «خفر»؛ «خرم بید»؛ «خرامه»؛ «رستم»؛ «سروستان»؛ «سرچهان»؛ «فسا»؛ «فیروزآباد»؛ «مهر»؛ «کوه چنار»؛ «گراش»؛ «لارستان»؛ «جویم»؛ «لامرد»؛ «کازرون» و «قیروکارزین» در وضعیت زرد و شهرستان‌های «نی ریز» و «اِوَز» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.
او همچنین از وضعیت آبی در دوازده شهرستان استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری مردم عزیز فارس در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، تمام شهرستان‌ها در روز‌های آینده به رنگ آبی و عاری از کروناویروس برسند.
رئیس دانشگاه با اشاره به افزایش نسبی آمار‌های کروناویروس در استان اضافه کرد: روز‌های پایانی تعطیلات سال نو ضرورت هوشیاری آگاهانه نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تمامی افراد جامعه را افزایش می‌دهد.
دکتر حسینی، همچنین با اشاره به شلوغی احتمالی جاده‌ها در دو روز آخر تعطیلات نوروز و بازگشت مسافران نوروزی به شهر‌های خود، از مردم خواست تا در این زمینه، همکاری لازم را داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند تا شاهد سوانح و حوادث ترافیکی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار