استاندار فارس با تاکید براینکه در رشد تولید، زمینه‌های زیادی در استان وجود دارد، گفت: در بعد اطلاع رسانی می‌توانید در کنار مدیریت استان باشید و دردها، مسائل و مشکلات مردم را به گوش مدیران برسانید.
کد خبر: ۱۰۹۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲ 03 April 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمدهادی ایمانیه در دیدار نوروزی با رییس و مدیران سازمان صدا و سیمای مرکز فارس، با تاکید براینکه صدا و سیمای فارس در سالی که گذشت، در تلخی‌ها و شیرینی‌ها همراه و کنار مردم و مدیریت استان بود، گفت: در صورتی که کار‌ها درست، به موقع و هوشمندانه در مسیر رضایت مردم انجام شود، در نهایت رضایت خداوند متعال را نیز در پی خواهد داشت.

استاندار فارس به نامگذاری سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: در راستای مهار تورم، اختیارات استان‌ها محدود است و عمده فعالیت‌ها به مرکز معطوف می‌شود؛ اما مجدانه از خلاقیت‌ها و ابتکارات استانی برای رسیدن به این مُهِم استفاده خواهیم کرد.

او اشاره‌ای به فعالیت سامانه مردم رسی از ابتدای ماه مبارک رمضان کرد و گفت: در مرحله اول، این سامانه برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و حفظ فرهنگ اسلامی و اعتقادی راه اندازی شدهاست؛ در مرحله دوم که بزودی شاهد اجرای آن خواهیم بود، در قالب سامانه سوت زنی به مبارزه با زمین خواری و گران فروشی می‌پردازد.

ایمانیه گفت: این سامانه بر اساس گزارشات مردمی فعالیت می‌کند، که پس از دریافت گزارش و راستی آزمایی ابتدایی، در کمترین زمان ممکن در مورد موضوع گزارش شده، تصمیم گیری می‌شود.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید براینکه در رشد تولید، زمینه‌های زیادی در استان وجود دارد، اظهار داشت: در بعد اطلاع رسانی می‌توانید در کنار مدیریت استان باشید؛ گزارشات اختصاصی از تولیدکنندگان استان تهیه و در اختیار مدیران قرار گیرد. دردها، مسائل و مشکلات مردم را به گوش مدیران برسانید.

استاندار فارس بر ضرورت برپایی نمایشگاه ارائه توانمندی‌ها و ارائه نیازمندی‌های تولیدکنندگان تاکید کرد و خواستار اطلاع رسانی توانمندی‌های موجود شد و افزود: به نمایش گذاشتن تولیدات خوب و با کیفیت یکی از راه‌های رشد تولید است؛ متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان با هم ناآشنا هستند و از وجود یکدیگر بی خبرند؛ در نتیجه برای تهیه و تامین یک محصول یا مواد اولیه متحمل هزینه‌های اضافی می‌شوند و نقش مکمل یکدیگر را در استان ایفا نمی‌کنند.

او با اشاره بر اینکه در سال گذشته ارتباط بین دانشگاه و صنعت بهتر شده است، گفت: هنوز کار‌های زیادی در این حوزه می‌توان انجام داد؛ در این حوزه هم با تمام توان همکاری کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار