رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونا در استان، گویای اهمیت توجه بیش از پیش به موازین بهداشتی و رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم بوده و نیاز است در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 08 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر سید وحید حسینی گفت: بر اساس آخرین اعلام رنگبندی نقشه کرونا در فارس، شهرستان نی ریز به رنگ قرمز و شهرستان اوز نیز به رنگ نارنجی درآمده است.
او همچنین وضعیت ۲۵ شهرستان استان شامل استهبان؛ اقلید؛ آباده؛ بیضاء؛ پاسارگاد؛ بوانات؛ جهرم؛ خرامه؛ خرم بید؛ خفر؛ خنج؛ رستم؛ زرقان؛ زرین دشت؛ سپیدان؛ سرچهان؛ سروستان؛ قیر و کارزین؛ فیروزآباد؛ فسا؛ کوه چنار؛ گراش؛ لارستان؛ لامرد و جویم را زرد اعلام کرد و افزود: دیگر شهرستان های استان نیز در وضعیت آبی قرار دارد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بازگشت رنگ قرمز به نقشه کرونا در استان، گویای اهمیت توجه بیش از پیش به موازین بهداشتی و رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم بوده و نیاز است در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

دکتر حسینی به ویژه از افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای، سالمندان و مادران باردار خواست تا در شرایط کنونی که نقشه کرونا در حال تغییر به سوی وضعیت نگران کننده تری نسبت به هفته های گذشته است، بیش از دیگران نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پایبند باشند.

او با بیان اینکه کاهش آمارهای کرونا در ماه های گذشته و ثبات نسبی این بیماری در سطح استان، کاهش حساسیت عمومی نسبت به این بیماری را در پی داشته است، تاکید کرد: با توجه به افزایش ترددها و تجمعات در هفته های گذشته و تغییر به وجود آمده در وضعیت رنگبندی کرونا در استان، نیاز است بار دیگر رعایت شیوه نامه های بهداشتی را با جدیت دنبال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار