۲جوان معتاد وقتی فهمیدند که پسر نوجوان ۳میلیون تومان پول نقد همراه خود دارد، نقشه قتل او را کشیدند تا پول‌هایش را سرقت کنند.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 15 April 2023

تابناک فارس به نقل از همشهری: در آخرین روزهای اسفند سال گذشته مأموران پلیس شهرستان لارستان در استان فارس، در جریان گم شدن پسری ۱۶ساله در منطقه بیرم قرار گرفتند. پرس و جو از خانواده این نوجوان نشان می‌داد که وی آخرین بار درحالی‌که حدود ۳میلیون تومان پول نقد همراه خود داشته از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده است.

درحالی‌که هیچ ردی از پسر گمشده وجود نداشت این فرضیه که وی قربانی دزدان شده باشد مدنظر قرار گرفت تا اینکه چند روز بعد جسد پسر گمشده در بیابان‌های اطراف بیرم پیدا شد.


شواهد نشان می‌‌داد که عاملان جنایت پس از قتل پسر نوجوان پول‌ها و گوشی تلفن همراه وی را دزدیده‌اند. کارآگاهان در ادامه بررسی‌ها متوجه شدند که نوجوان گمشده آخرین بار همراه جوانی ۳۰ساله که از قبل او را می‌شناخت دیده شده است.

وقتی معلوم شد که پسر جوان به مواد مخدر اعتیاد دارد، احتمال اینکه وی به‌خاطر تهیه پول مواد دست به قتل پسر نوجوان زده باشد مطرح و دستور بازداشت وی صادر شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی، فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: با دستگیری جوان ۳۰ساله وی اعتراف کرد که به همراه دوست ۳۱ساله‌اش و به‌خاطر پول پسر نوجوان را به قتل رسانده و جسدش را در اطراف شهر رها کرده‌اند.

وی افزود: پس از اعتراف هولناک قاتل، همدستش نیز دستگیر شد و هر دو برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

برچسب ها: قتل ، لار ، دستگیری قاتلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار