مدیرکل حج و زیارت فارس از اعزام ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از حجاج بیت‌الله‌الحرام استان فارس از ۱۴ خرداد به سرزمین‌ وحی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 01 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علیرضا زینلی، مدیرکل حج و زیارت فارس از اعزام ۲۴ کاروان حجاج بیت‌الله‌الحرام در قالب ۳ هزار و ۴۰۰ نفر زائر به حج تمتع خبر داد و گفت: زائران ما امسال مدینه قبل هستند یعنی ابتدا به مدینه اعزام شده و بعد به مکه مکرمه مشرف خواهند شد.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌های قبل از اعزام حجاج، افزود: در هفته حج برنامه انس با قرآن، میثاق با حضرت احمدبن موسی(ع) و شهدا و نمایش حج تمتع در روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت فارس تصریح کرد: اعزام زائران استان فارس از ۱۴ لغایت ۲۲ خردادماه بر اساس چینش پروازی از فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران خانه خدا از ۲۲ تیر ماه به استان بازخواهند گشت، توصیه‌های لازم را مورد توجه قرار داد و گفت: حجاج ضمن هماهنگی کامل با مدیران کاروان‌ها در تمامی جلسات آموزشی شرکت کنند و با انجام معاینات پزشکی، گذرنامه و مراحل اداری را نیز مورد توجه قرار دهند.

زینلی در پایان سخنان خود گریزی هم به سفرهای عتبات عالیات زد و ادامه داد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات حتما از طریق دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز که اسامی آن‌ها در تارنمای https://fars.haj.ir/ وجود دارد، اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت فارس اضافه کرد: پرواز‌ هوایی شیراز به نجف تا قبل از ماه مبارک رمضان برقرار بوده که در حال پیگیری برای راه‌اندازی مجدد این خط هوایی برای زائران عتبات عالیات هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار