چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ 04 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رییس کل دادگستری استان فارس گفت: با دستگیری چهارمین نفر از باند دریافت رشوه در یکی از ادارات دولتی استان اقدامات مجرمانه باند دریافت رشوه متوقف شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی افزود: از اسفند پارسال اقدامات امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر شناساسی عوامل دخیل در اخذ سازمان یافته رشوه در مجموعه مالیاتی استان فارس زیر نظر بازپرس ویژه انجام شد.
وی با بیان اینکه سه متهم این پرونده فساد مالی در سال گذشته بازداشت و تفهیم اتهام شدند، گفت: چهارمین نفر و عامل اصلی این فساد پس از تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات با دستور قضایی بازداشت شد.
این مقام ارشد قضایی استان فارس تصریح کرد: تا کنون در تحقیقات سر نخ‌هایی مبنی بر اخذ معادل یک ونیم میلیاردتومان سکه طلا به عنوان رشوه کشف شده است.

وی افزود: تحقیقات قضایی زیر نظر بازپرس ویژه دادسرای انقلاب اسلامی شیراز برای شناسایی و کشف همه ابعاد این فساد مالی در جریان است.

رییس شورای قضایی استان فارس مبارزه قاطع با فساد را از جمله اقدامات اولویت دار مجموعه قضایی استان در سال‌های اخیر خواند و بیان کرد: رسیدگی به پرونده‌های فساد در دادگستری استان در شعب ویژه و به صورت فوق العاده انجام می‌شود و روند رسیدگی‌ها مطابق با قانون اطلاع رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار