معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی، صنفی و بهای خدمات شهرداری شیراز تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 06 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حمیدرضا اسماعیلی گفت: شهروندان می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی، صنفی و بهای خدمات اعلام‌شده، استفاده و هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف پرونده ملک خود اقدام کنند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز از مصوبه جدید شورای اسلامی شهر درخصوص کاهش عوارض (ساختمانی، صنفی) و بهای خدمات شهرداری شیراز به‌صورت پلکانی تا پایان سال خبر داد.

وی افزود: این اقدام با توجه به مصوبه جدید شورای اسلامی شهر و در راستای کمک به شهروندان در قسمت‌های ساختمانی، صنفی و بهای خدمات انجام می‌شود.
به گفته اسماعیلی، شهروندان برای اطلاع از موارد مشمول تخفیف می‌توانند به سایت shiraz.ir مراجعه و از جزئیات مصوبه مطلع شوند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز افزود: شهروندانی که نسبت به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود اقدام نکرده‌اند، تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه برای پرداخت عوارض ملک‌شان به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا سایت eshahr.shiraz.ir و یا اپلیکیشن «سرو» مراجعه و عوارض نوسازی خود را با توجه به قانون ابلاغی وزارت کشور که تا ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ اعتبار دارد، پرداخت کنند و مشمول بخشودگی جرائم سنوات قبل شوند.
کپی لینک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار