رئیس هیات دوومیدانی فارس به حواشی پیش آمده در دوی نیمه ماراتن این شهر واکنش نشان داد و گفت: تعدادی خانم خودسرانه به گروه مردان اضافه شدند.
کد خبر: ۱۱۰۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 07 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا:دوی نیمه ماراتن شیراز جمعه، ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد. در جریان این مسابقه حاشیه‌هایی ایجاد شد که در نتیجه آن هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا داد.

روح‌الله نجمی رئیس هیات دوومیدانی فارس در مورد حواشی دوی نیمه ماراتن گفت: بعد از اینکه استارت مسابقه زده شد، در کیلومتر دو، سه تعدادی خانم به گروه مردان اضافه شدند. این افراد ورزشکار ما نبودند. مسابقه مردان در حافظیه و مسابقه خانم‌ها با فاصله ۱۲، ۱۳ کیلومتری از مسابقه مردان در حال برگزاری بود. تعدادی خانم خودسرانه به گروه مردان اضافه شدند و اصلا از ورزشکاران ثبت نام شده و شناخته شده دوومیدانی نبودند. کسانی بودند که قصدشان تفریح و اختلال در نظم بود. آن مسابقه برای کودکان سندروم داون برگزار شد اما این افراد هدف مسابقه را زیر سوال بردند.

او در مورد استعفای هاشم صیامی ریاست فدراسیون دوومیدانی گفت: گویا از آقای صیامی خواسته شده بود حکم برکناری من را بزنند اما قبول نکردند. آقای صیامی از نزدیک تمام استانداردهای مسابقه را دیده بود. نزدیک به ۴۰۰ نیروی نظامی و انتظامی این مسابقه را پوشش دادند. پلیس راهور، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی این مسابقه را پوشش دادند. فرمانده نیروی انتظامی استان در این مسابقه حضور داشت. مجوز شورای تامین استان را داشتیم و علی‌رغم اینکه ۴۰۰ نیروی انتظامی و نظامی امنیت مسابقه را تامین کردند اما برخی افراد چنین اتفاقی را رقم زدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار