جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس از دستگیری قاتل ۲۴ ساله که عموی خود را در یکی از محلات شیراز به قتل رسانده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ 08 May 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حمید افرامن جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس اظهار کرد: پس از گزارش پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۲۴ ابوذر به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد جوانی ۲۴ ساله به علت اختلافات خانوادگی با عموی ۲۸ ساله خود در منزل درگیر و با استفاده از کلت کمری آن را مجروح می‌کند.

جانشین معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه مضروب پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند، تصریح کرد: با سرعت عمل و تلاش مأموران انتظامی شیراز، قاتل که از صحنه قتل متواری شده بود در کمتر از ۹ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه کلت کمری از او نیز کشف شد.

سرهنگ افرامن با بیان اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: عاقبت اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌‎تواند از وقوع جرائم این چنینی جلوگیری کند.

برچسب ها: قتل ، برادرزاده ، عمو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار