رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز از ابلاغ و اجرایی شدن نرخ جدید ناوگان تاکسیرانی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 15 May 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: مصطفی کیانی رحیمی ضمن اعلام ابلاغ و اجرایی شدن نرخ جدید ناوگان تاکسیرانی شیراز اظهار داشت: با تاکید شهردار محترم و شورای اسلامی شهر شیراز و کارشناسی های انجام شده در حوزه حمل و نقل مسافر ، تلاش لازم برای افزایش مناسب کرایه تاکسی با توجه به موقعیت خاص اقتصادی این قشر زحمتکش و تورم فعلی بازار لوازم یدکی و قطعات در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری شورای شهر و همراهی فرماندار محترم شیراز نرخ کرایه تاکسی تصویب و ابلاغ گردید.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر شیراز اظهار داشت: تمامی تلاشها و پیگیریهای لازم در شورای شهر و شهرداری شیراز انجام شده تا از اوایل سال ۱۴۰۲ شاهد تصویب و اصلاح نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل همگانی مسافر باشیم .

کیانی رحیمی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی قشر فهیم و شریف رانندگان تاکسی، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات صنفی رانندگان را از اولویت های مدنظر خود بر شمرد.

وی با ابراز خرسندی از تصویب نرخ کرایه تاکسی افزود: تلاش و اراده شورا وشهرداری شیراز تصویب نرخ کرایه تاکسی متناسب با میزان تورم و در نظرگرفتن هزینه واقعی زندگی رانندگان تاکسی بود که با لطف و عنایت خداوند متعال محقق گردید.

به گزارش فارس، مبلغ پس از تاییدیه فرمانداری منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار