آیین های جشن و سرور میلاد با سعادت کریمه اهل بیت(س) در نقاط مختلف استان فارس برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 19 May 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: در آستانه دهه کرامت و بزرگداشت ائمه معصومین(ع)، آیین های با شکوهی در گوشه گوشه استان پهناور فارس برگزار می شود.

 

این آیین ها همزمان با میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) با اجرای ویژه برنامه های متنوع، شاد و فرهنگی به خصوص برای دختران دانش آموز برگزار می شود.

 

در شهرستان فسا این آیین با اجرای برنامه های شاد و مفرح ویژه دختران برگزار می شود؛ اجرای مسابقه آشپزی دختران نوجوان، طناب کشی، طناب زنی، مولودی خوانی، قرعه کشی مسابقه کتابخوانی طهورا و اهدا جوایز به برترین ها از برنامه های این آیین است. این برنامه از ساعت پنج عصر روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت در تپه شهدای گمنام فسا صورت می گیرد.

 

در جهرم نیز ویژه برنامه جشن و سرور میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی برگزار می شود؛ این برنامه با نوای ذاکرین اهل بیت(ع) همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان گراش نیز مهیای برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(س) است؛ این مراسم که ویژه خواهران برگزار می شود همراه با اجرای برنامه های شاد،متنوع و اهدای جوایز است. در این آیین حجت الاسلام والمسلمین بهرامی سروش سخنرانی و حاج حسینعلی غیاثی نیز مولودی خوانی می کند.

این برنامه روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شبکه بهداشت انجام می شود.

 

جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) همراه با هدیه برای دختران در شهرستان آباده برگزار می شود. این مراسم نیز با حضور خادمین و پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) همراه است و یکشنبه ۳۰ اردیبهشت از ساعت پنج عصر پارک شهر (شهدای گمنام) انجام می شود.

برچسب ها: جشن ، دهه کرامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار