در راستای مبارزه قاطع دادگستری فارس با مفاسد اقتصادی دو عضو کنونی شورای شهر شیراز و معاون سابق شهرداری شیراز با اتهامات مالی و به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷ 22 May 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اعلام خبر بازداشت دو عضو شورای شهر شیراز و معاون سابق شهرداری شیراز، اظهار داشت: پیش از این نیز چهار نفر از پرسنل مسئول در سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با موضوع اتهامات مالی بازداشت شده بودند.

محمدی دره شوری با اشاره به اینکه دستگیر شدگان برابر گزارش پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه فجر استان فارس مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده اند گفت: پس از دریافت گزارش مذکور و تشکیل پرونده قضایی تحقیقات تحت نظر بازپرس ویژه آغاز و با اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری و انجام حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ضابطین مربوطه ابعاد گوناگون و افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی شناسایی شدند.

وی تصریح کرد با تکمیل تحقیقات، حسب مورد اتهاماتی از جمله مشارکت در اختلاس، تبانی در معاملات دولتی، تحصیل مال از طریق نامشروع، جعل سند رسمی ، تنظیم گزارش خلاف واقع ، اهمال در انجام وظیفه منتهی به تضییع اموال عمومی به متهمان تفهیم شده است.

این مقام قضایی افزود: متهمان جدید این پرونده مالی شامل دو عضو شورای شهر و معاون سابق شهرداری شیراز امروز و پس از احضار و اخذ دفاعیات مشروح با صدور قرار تأمین از نوع بازداشت موقت و همچنین وثیقه در بازداشت به سر می برند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار