مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، از آغاز طرح پرداخت پاداش به مشترکین خانگی از ابتدای خرداد خبر داد و گفت: این طرح تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 22 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدرضا سلاحی با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: مشترکان فهیم فارس با اعمال مدیریت در مصرف برق پاداش تا ۲۰ برابر تعرفه برق دریافت خواهند کرد.

او افزود: امسال با مصوبه وزارت نیرو مشترکان خانگی به ازای هر کیلو وات ساعت صرفه جویی نسبت به سال گذشته خود تا۲۰ برابر پاداش معادل دو هزار تومان به ازای هر کیلو وات کاهش پاداش دریافت می‌کنند و این طرح شامل تمام مشترکین بخش خانگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۳۱ درصد برق مصرفی در حوزه عملکرد این شرکت در حوزه خانگی است، عنوان کرد: علی‌رغم طرح تشویقی سال قبل و با گسترش دامنه شمول در سال جاری، این طرح حتی برای مشترکینی که در چارچوب الگوی مصرف قرار ندارند بشرطی که جزو رده بسیار پرمصرف‌ها نباشند، اجرایی است.

سلاحی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال؛ اگر مشترکی در خرداد سال گذشته ۳۰۰ کیلو وات برق مصرف کرده باشد در صورتی که مصرف را امسال ۱۰۰ کیلووات ساعت مدیریت کرده و کاهش داشته باشند، می‌تواند مبلغ دو میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

او با بیان اینکه معتقدیم کماکان برای مشترکین خوش مصرف هم ظرفیت صرفه جویی وجود دارد و چنانچه مشترکین در سال گذشته در وضعیت خوش مصرف و کم مصرف بوده باشند به مراتب ضریب پاداش بیشتری از دیگر مشترکین دریافت می‌کنند، گفت: نصب سایبان بر روی کولر، استفاده از نور طبیعی به جای نور لامپ در روز، استفاده از دمای آسایش در فصل گرما که همان ۲۴ درجه است و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج بار از جمله راه کارهای دستیابی به صرفه جویی و دریافت پاداش مورد نظر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار