مدیر عالی قضایی استان فارس با تاکید بر مبارزه جدی با فساد تصریح کرد: هر گوشه از استان اگر فساد رخ دهد بدون اغماض برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 22 May 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه نهمین دیدار مردمی در صحن امامزاده علی بن حمزه (ع) در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در خصوص پرونده حمله تروریستی سال گذشته به حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: رأی پرونده حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در دیوان عالی کشور صادر شده و ان‌شاءالله خیلی زود به دادگستری فارس وارد می‌شود و ما باید تشریفات قانونی پرونده را انجام بدهیم‌ و در موقع مناسب اطلاع رسانی کافی انجام می‌شود.

وی با تأکید کرد: حتما تروریست‌هایی که این جنایت وحشتناک را به‌ سر زائرین احمد بن موسی علیه‌السلام آوردند به سزای اعمال خود می‌رسند و ان‌شاءالله مجازات می‌شوند.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تأیید اصل بازداشتی ها هم در شورای شهر و هم در زیرمجموعه آن، هرگونه اطلاع رسانی را منوط به پیش رفتن پرونده دانست.

حجت الاسلام موسوی در خصوص احتمال الحاق باغ‌شهرها به شهر اعلام کرد: در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ای برای الحاق وجود ندارد. اگر هم در آینده چنین برنامه ای مطرح شود، حتما جای بررسی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال را دارد.

وی در مورد کارخانجات تعطیل استان نیز گفت: قند ممسنی به شدت توسط معاون اقتصادی پیگیری می‌شود و امیدواریم تا دو ماه آینده به چرخه تولید برگردد، در مورد کارخانه آزمایش مزایده را پیگیری می کنیم تا به فردی که قصد تداوم کار و تولید داشته باشد واگذار شود.

وی همچنین با تأکید بر مبارزه با فساد گفت: هر جا نظارت کمتر باشد، فساد بیشتر است. من از همه دستگاه های نظارتی استان تقاضا دارم به جاهایی که امکان فساد خیز است و مردم گله‌مند هستند ورود جدی تری داشته باشند. که این امر باعث خوشحالی مردم می‌شود.

مدیر عالی قضایی استان فارس با تاکید بر مبارزه جدی با فساد تصریح کرد: هر گوشه از استان اگر فساد رخ دهد بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: سخت ترین و قاطع ترین اقدامات ما مشمول کسانی می شود‌ که خیانت در امانت می‌کنند و با اعتماد مردم بازی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار