نماینده ولی‌فقیه در استان فارس: امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده‌اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت(ع) هیچ وقت به کسی باج نمی‌دهد و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 23 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس امروز، ۲ خرداد در مراسم صبحگاه مشترک و الحاق تجهیزات نوین به تیپ ۵۵ هوابرد ضمن قدردانی از افتخارآفرینی سرافرازان ارتش جمهوری اسلامی گفت:‌ افتخار همه ما مردم آن است که امروز در عرصه دریاهای جهان ارتش جمهوری اسلامی قدرتمند و با صلابت می‌درخشد و مأموریت ۳۶۰ درجه دور کره زمین را با افتخار و عظمت همین روزهای اخیر به پایان رساند.

وی بیان کرد: افتخار ما ایرانیان آن است که نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز به دستور قرآن کریم که فرموده در مقابل دشمن هرچه می‌توانید عِده و عُده آماده کنید، عمل کرده‌ است.

دژکام با اشاره به برگزاری مراسم الحاق تجهیزات نوین به تیپ ۵۵ هوابرد گفت:‌ ادواتی که در طول تاریخ نیازمند بودیم تا از کشورهای دیگر وارد کنیم، امروز برای عزت اسلام و ایران، نیروهای ارتش به دست خودشان در مجموعه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی تولید می‌کنند و آن‌ها را به کار می‌گیرند و به همین دلیل آبرو و عظمت برای ایران و ایرانیان آفریده‌اند.

امام جمعه شیراز اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران برای این ادواتی که امروز به صورت متعدد توسط ارتش تولید می‌شود باج می‌خواستند تا در اختیار ما قرار دهند و ما فراموش نمی‌کنیم در بعضی از کشورهای منطقه تعبیر رئیس‌جمهور آمریکا برای فروش ادوات این بود که آن‌ها گاو شیرده ما هستند.

وی در پایان گفت:‌ امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده‌اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت(ع) هیچ وقت به کسی باج نمی‌دهد و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار