مديرکل فرودگاه هاي فارس از اعزام سه هزار و 390 زائر اين استان به خانه خدا خبرداد.
کد خبر: ۱۱۰۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 23 May 2023

 روابط عمومی فرودگاه شیراز: فخرالدین کشاورز با تاکید بر اهمیت هماهنگی و ارائه خدمات مطلوب به حجاج اظهار کرد: ارائه خدمات شایسته به حجاج بیت الله الحرام فرصت مغتنمی برای بهره مندی از برکات این سفر معنوی به عنوان خدمتگزار زائران است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی و توافق انجام شده در صورت بروز تاخیر در پروازها و به منظور کاهش ایستایی زائران، می بایست هماهنگی لازم میان روسای کاروان‌ها و مسئولان عملیات حج و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: مطابق برنامه سه هزار و ۳۹۰ زائر استان فارس در قالب ۲۵ کاروان و ۱۱۵ زائر استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب یک کاروان از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ خرداد به سرزمین وحی اعزام می شوند.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حج و زیارت استان، مدیرکل امور زائران و گردشگری استانداری، مسئولین پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی، مسئولان اورژانس و جمعیت هلال احمر شیراز، سوختگیری هواپیما، گذرنامه، علوم پزشکی و پایگاه مراقبت بهداشت مرزی نیز حضور داشتند و در خصوص چگونگی ارائه خدمات به زائران گفتگو و تبادل نظر کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار