رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: در پی آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه در شیراز سه نفر فوت و پنج نفر دچار مصدومیت شدید شدند.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 24 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: هادی عیدی‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز اظهار کرد: آتش‌سوزی ساختمان پنج طبقه سوم خرداد ۱۴۰۲ به سازمان آتش‌نشانی اعلام و آتش‌نشانان هفت ایستگاه عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این عملیات پنج دستگاه خودروی مخصوص مهار آتش، دو دستگاه خودروی بالابر و یک دستگاه خودروی نجات مورد استفاده قرار گرفته است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بیان کرد: با اعزام آتش‌نشانان مشخص شده که آتش در طبقه چهارم این ساختمان روی داده و دود تمام ساختمان را در بر گرفته و آتش از یکی از طبقات نیز شعله‌ور بود.
عیدی‌پور با بیان اینکه آتش‌نشانان ابتدا نسبت به نجات ساکنان ساختمان اقدام کردند، گفت: حدود ۴۰ نفر از ساکنان به سمت بیرون هدایت شده است.
وی ادامه داد: هشت نفر در ابتدای این سانحه دچار مصدومیت شدند که این افراد دچار دودزدگی شدید بودند و حتی سه نفر از آتش‌نشانان که ابتدا به محل اعزام شدند ماسک محافظتی خود را باز کرده و روی صورت مصدومان قرار دادند.
عیدی‌پور اضافه کرد: به دلیل شدت دودزدگی تاکنون سه نفر از این مصدومان فوت کردند و پنج نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز عنوان کرد: هم‌اکنون نیز کارشناسان در محل حاضرند تا بررسی‌های دیگر برای علت حادثه را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار