رئیس سازمان زندان‌ها: با حمایت‌های مالی و معنوی قرار است مددجویان زن جرایم غیرعمد را همزمان با عید غدیر از زندان‌های استان فارس آزاد کنند.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ 24 May 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و ایمانیه استاندار فارس در نشستی مشترک با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان، بر همکاری‌ها و تعامل بیشتر به ویژه انتقال زندان‌های حاضر در مناطق شهری برای خروج از بافت مسکونی تأکید کردند.

در این نشست محمدی با تقدیر از توجهات مقامات قضائی و اجرایی استان‌ها در حوزه تعالی زندانبانی گفت: هدف اصلاح و تربیت و بازاجتماعی کردن زندانیان است و برای تحقق این رسالت، نیاز به فضای مناسب و مکان استاندارد امری ضروری است، بنابراین مصوبه مولدسازی اموال و دارایی دولت، یک فرصت طلایی است تا با توجه به آسیب‌هایی که وجود زندان برای شهروندان دارد، زندان‌های فرسوده را به خارج از شهرها انتقال دهیم.

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید کرد: مصوبه مولدسازی، ظرفیت مناسبی را برای نگهداری بهتر مددجویان و اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی ایجاد می‌کند.

در ادامه ایمانیه نیز با تأکید بر اهتمام جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق اهداف سازمان زندان‌ها، بیان کرد: استانداری نیز به طور جدی دغدغه حمایت از خانواده زندانیان را دارد، بنابراین هر کاری بتوانیم برای کمک به آنان خواهیم کرد.

استاندار فارس تاکید کرد: در ساختار فیزیکی زندان‌ها با توجه به نگاه فرهنگی و اصلاحی و تربیتی که ریاست سازمان زندان‌ها دارد، حتی می‌توان معماری مناسب را با استفاده از نظرات متخصصان دخیل کرد تا زندان به شهر تربیت مددجویان تبدیل شود.

وی همچنین اعلام کرد: با حمایت‌های مالی و معنوی قرار است مددجویان زن جرایم غیرعمد را همزمان با عید غدیر از زندان‌های استان فارس آزاد کنند.

در این نشست جمعی از مدیران هر ۲ دستگاه حضور داشتند و با یکدیگر در زمینه همکاری‌های بیشتر تعامل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار