استاندار فارس : مدیران و مسئولان باید بدانند مدیون ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران هستند لذا نباید رسالت و مسئولیت خود را در خدمت‌گزاری به مردم فراموش کنند.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 24 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: محمدهادی ایمانیه همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان فارس امروز، ۳ خردادماه به میزبانی سپاه فجر و با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی و مسئولان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در شیراز برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه،‌ استاندار فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت دلاوری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر ضربه‌ای مهلک به استکبار جهانی وارد کرد.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس برگرفته از آموزه‌های امام حسین(ع) و عاشورا و مصداق بارز جهاد در راه خدا بود، افزود: امروز باید قدردان ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان باشیم.

ایمانیه تأکید کرد: مدیران و مسئولان باید بدانند مدیون ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران هستند لذا نباید رسالت و مسئولیت خود را در خدمت‌گزاری به مردم فراموش کنند.

استاندار فارس خاطرات دفاع مقدس را بهترین الگو و راهنما برای زندگی سعادتمندانه دانست و افزود: اگر وحدت خود را حفظ کنیم و پیرو ولایت فقیه باشیم و همچنان بر عهد خود پایدار باشیم قطعاً پیروزی‌های بزرگتر را کسب خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شیراز گفت: این حرکت زیبا و برگزاری صبحگاه مشترک نشاندهنده وحدت و برادری نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی بر پایه مبانی اسلامی و یکی از رموز موفقیت کشور ماست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار