مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از کشف 15 تن کود فسفات دی آمونیوم تقلبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 25 May 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: حبیب کوهکن در حاشیه ثبت و کشف این محموله اظهار داشت: در تازه‌ترین بازرسی از فروشگاه‌های توزیع سم و کود در شهرستان ۱۵ تن کود فسفات دی آمونیوم تقلبی شناسایی، ضبط و پرونده آن به منظور طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع گردید.

وی با تاکید بر اینکه پایش مستمر فروشگاه‌های عرضه سموم و کودهای شیمیایی به منظور جلوگیری از توزیع سموم و کودهای غیرمجاز، تقلبی، تاریخ گذشته و گرانفروشی انجام می‌شود، افزود: حدود ۳۰ فروشگاه عرضه ی سموم و کود در شهرستان فیروزآباد فعالیت می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه کودهای تقلبی مذکور در کیسه هایی با آرم و نشانی پتروشیمی رازی بوده ادامه داد: کشاورزان کود و سم مورد نیاز خود را از فروشندگان مجاز خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مدیریت جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

کوهکن اضافه کرد: این بازرسی، کشف و ضبط با حضور مسئول ساماندهی نهاده های کشاورزی، بازرس ویژه اتحادیه نظام مهندسی کشاورزی، نماینده اماکن و تعزیرات حکومتی، نماینده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی بخش خاک و آب، مسئول حراست شرکت خدمات حمایتی استان فارس، مسئولان حراست و حفظ نباتات و رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شهرستان صورت پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار