یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی مردم نکته مهمی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و از سوی دیگر حضور سلایق مختلف سیاسی در عرصه انتخابات نیز در افزاش مشارکت موثر خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۰۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ 27 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: جلال رشیدی کوچی درباره ضرورت مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: نکته ای که باید به آن توجه شود تا مردم پای صندوق های رای بیایند این است که مجلس و دولت باید در کوتاه مدت بتوانند وضعیت معیشت مردم را سامان دهند، خارج از این هرچه صحبت های سیاسی شود از نظر بنده خیلی صحبت های دقیقی نیست چراکه امروز مردم از لحاظ معیشت در سختی هستند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه امید مردم به این دولت و مجلس بود که بتوانند وضعیت معیشت آنان را سامان دهند اما در عمل این اتفاق آنطور که باید نیفتاده است،‌ اظهار کرد: از نظر بنده بهبود وضعیت معیشتی مردم نکته مهمی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات است. در کنار توجه به معیشت، مسائل دیگری در مشارکت مردم در انتخابات موثر است مثلا سلایق مختلف سیاسی در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

رشیدی کوچی تصریح کرد: بنده معتقدم اگر وضعیت معیشت و اقتصاد مردم بر همین روال بماند و یا اگر بدتر شود، ما هرچقدر هم که فضای سیاسی را برای کاندیداها و جریان های مختلف سیاسی باز کنیم، به نتیجه ای نخواهیم رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار