باجه پرداخت ارز مسافرتی بانک ملی ایران در فرودگاه بین‌المللی لارستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 30 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: صولتی گفت: فرودگاه بین‌المللی لارستان، هشتمین فرودگاه در کشور است که با هدف رفاه حال مسافران، در آن ارز مسافرتی با ویزای گردشگری به متقاضیان پرداخت می شود.

او اظهار داشت: نحوه پرداخت ارز مسافرتی بر اساس شرایط و مقررات ارزی، پس از گرفتن وجه ریالی از مسافران در شعب بانک ملی مرکزی لارستان، خنج گراش و اوز و صدور حواله ارزی در گیت خروجی و رؤیت اصل گذرنامه و حواله، ارز پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با بیان این که متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید دارای مدارک مورد نیاز مانند گذرنامه معتبر، ویزای معتبر با حداکثر ۶ ماه تاریخ اعتبار، بلیت کاغذی یا الکتریکی، قبض واریزی عوارض خروج از کشور باشند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی مرکزی لارستان (خنج گراش و اوز) حواله دریافت ارز در باجه ارزی فرودگاه لارستان را دریافت کنند.

صولتی با بیان این که فرودگاه بین‌المللی آیت الهی لارستان نخستین فرودگاه غیر مرکز استان در کشور بوده که دارای شعبه ارزی است، افزود: علاوه‌بر منطقه لارستان، از شهرهای هم‌جوار به‌ویژه گراش، خنج، اوز، جویم، لامرد، بستک، بندرلنگه، جهرم و حتی استان بوشهر از این شعبه ارز دریافت می‌کنند.

او ادامه داد: در باجه ارزی فرودگاه بین‌المللی آیت الهی لارستان با تمهیدات اندیشیده شده، حداکثر زمان سپری شده مشتری برای دریافت ارز کمتر از ۵ دقیقه است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان گفت: به ازای هر مسافر بالای ۵ سال حداکثر ۵۰۰ دلار ارز مسافرتی در شعبه ارزی باجه بانک ملی این فرودگاه پرداخت می‌شود، مشتریان باید براساس مقررات ۳ ساعت قبل از پرواز برای دریافت ارز حضور داشته باشند.

برچسب ها: باجه ، ارز ، ارز مسافرتی ، لار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار