به مناسبت دهه کرامت، خدمات ویزیت مشاوره‌ای در کلینیک سلامت باروری و جوانی جمعیت درمانگاه امام رضا (ع) تا پایان خرداد به صورت رایگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷ 30 May 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرگروه آموزشی مامایی دانشگاه و مسوول این کلینیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،گفت: کلینیک سلامت باروری و جوانی جمعیت در راستای اجرای اهداف صیانت از جوانی جمعیت، سوم خرداد به مناسبت هفته ملی جمعیت، راه اندازی شد.
دکتر آذر نعمت اللهی اهداف کلی کلینیک را حفظ و ارتقای سلامت باروری زوجین در راستای فرزندآوری، در کنار ارائه مشاوره تخصصی باروری سالم به بانوان در دوران‌های مختلف زندگی، شامل بلوغ، جوانی تا میانسالی عنوان کرد.
او با معرفی خدمات تخصصی این کلینک در حوزه سلامت باروری از مشاوره بلوغ؛ مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج؛ مشاوره پیش از بارداری؛ مشاوره در جهت خوشایندسازی بارداری و زایمان؛ مشاوره سلامت نوزاد و شیردهی؛ مشاوره پیشگیری از سقط و مشاوره با رویکرد حمایتی پس از سقط‌های اجتناب ناپذیر خبر داد.
او گروه هدف این کلینیک را دختران نوجوان، بانوان در سنین باروری و زوجین اعلام کرد که با حضور اساتید گروه مامایی و سلامت باروری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به آنان مشاوره‌های لازم ارائه می‌شود.
کلینیک سلامت باروری و جوانی جمعیت در طبقه چهارم مجتمع تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا (ع)، اتاق ۹ و ۱۱ پذیرای مراجعان است.
دکتر نعمت اللهی زمان فعالیت این کلینیک را در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هر هفته، از ساعت هشت تا ۱۲ اعلام کرد و گفت: به مناسبت دهه کرامت، از امروز، هشتم خرداد تا پایان خرداد، خدمات ویزیت مشاوره‌ای در این کلینیک، رایگان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار