عضو کمیسیون امور داخلی کشوروشوراهای مجلس :رفاه باعث ایجاد یک رابطه متقابل میان مردم و دولت می‌شود همان اتفاقی که در زمان جنگ افتاد، آن زمان اگر دولت یا حاکمیت موضوعی را از مردم می‌خواست مردم تبعیت و همراهی می‌کردند، الان هم همین است اگر این اتفاق رخ دهد، مردم با جان و دل همراهی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 30 May 2023

تابناک فارس به نقل از ایلنا: جلال رشیدی کوچی درباره «لایحه حجاب» که از سوی قوه قضائیه به دولت ارسال شده است و از دولت به مجلس ارسال شده و انتقاداتی که پیرامون این لایحه مطرح می‌شود، گفت: باید به این نکته توجه کرد این لایحه است، طرح نیست که نمایندگان مجلس آورده باشند این لایحه در دولت آقای رئیسی با هماهنگی قوه قضائیه نوشته شده است، قوه‌قضائیه می‌گوید این لایحه دارای ۹ بند بوده که به ۱۵ ماده افزایش پیدا کرده است و اگر قرار است کسی مورد اتهام قرار گیرد، دولت است نه مجلس؛ آقای قالیباف در این مورد واکنش نشان دادند که توپ نباید داخل زمین مجلس باشد، ما لایحه دولت را بررسی می‌کنیم.


نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان، پاسارگاد درباره این‌که از ابتدای امر بحث فرهنگی در زمینه حجاب مطرح بود اما این مهم مغفول مانده است، گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.

وی تاکید کرد: اعتقادم بر این است اگر ما بخواهیم چیزی را درست کنیم، در کنار قوانینی که می‌گذاریم باید عملکردمان در حوزه اقتصاد و معیشت آنقدر حوزه قوی باشد که مردم در رفاه باشند، آن وقت به ما اعتماد می‌کنند.

رشیدی کوچکی خاطرنشان کرد: رفاه باعث ایجاد یک رابطه متقابل میان مردم و دولت می‌شود همان اتفاقی که در زمان جنگ افتاد، آن زمان اگر دولت یا حاکمیت موضوعی را از مردم می‌خواست مردم تبعیت و همراهی می‌کردند، الان هم همین است اگر این اتفاق رخ دهد، مردم با جان و دل همراهی می‌کنند.

وی گفت: هنگامی که در این مرحله هستیم، دقیقا بسیاری از رفتارهای کنش‌های اعتراضی به تصمیمات حاکمیت بازمی‌گردد، لذا باید با این نکته و دیدگاه پیش برویم تا بتوانیم اقدامات موثری را پیش ببریم والا بعید می‌دانم با جریمه کردن اتفاق خاصی بیفتد، ما باید قلب‌ها را همراه کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار