مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام ویژه برنامه‌های سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در این حرم مطهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ 01 June 2023

تابناک فارس به نقل از دانشجو: امیرعباس حقیقی نیک، با اشاره به در پیش‌رو بودن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به تشریح ویژه‌برنامه‌های این حرمطهر طی ایام مذکور پرداخت و اظهارداشت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران روز جمعه ۱۲ خردادماه از طرف خانواده شهید فروغان همراه با نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طائب و با مداحی حاج کاظم محمدی در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) افزود: همچنین مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خردادماه روز شنبه ۱۳ خردادماه ساعت ۱۷ در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

احمدرضا نداف مدیرگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن و حضور قاریان استانی در شهرک گلستان به همراه مسابقات قرآنی و فرهنگی با محوریت زندگی آیت‌الله روح‌الله خمینی (ره) به مناسبت این ایام خبر داد.

وی گفت: در نظر داریم با همکاری بخش‌های قرآنی، فرهنگی و هنری اداره کل، این روز‌ها را با رویداد‌هایی از قبیل تولید ویدیو کلیپ و عکس نوشته با موضوع ۱۵ خرداد و رحلت امام (ره)، برگزاری کارگاه خوشنویسی اشعار امام خمینی رحمة الله با محوریت انجمن خوشنویسان در حاشیه مراسم در شیراز و انتشار چند عکس از مراسم ارتحال امام و انتخاب بهترین تیتر، گرامی بداریم.

مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با یادآوری اینکه چاپ ویژه نامه توسط مطبوعات نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت این روزهاست، گفت: مسابقه‌ای برای شکوفایی هنر نویسندگی علاقمندان برنامه‌ریزی کرده‌ایم با عنوان "در مسیر خورشید" که سفرنامه نویسی ویژه عزیزانی است که در روز‌های مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به حرم عزیمت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار