صداوسیمای فارس به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است .
کد خبر: ۱۱۰۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 04 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علی دیانتی سرپرست معاونت سیمای فارس با اشاره به این که محوریت تمام برنامه‌های شبکه فارس موضوع قیام پانزده خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است، اعلام کرد: شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۷ با حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام ارتباط زنده با حضور حجت السلام و المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکرام خواهیم داشت.
دیانتی ادامه داد: دو برنامه تولیدی با عنوان در سوگ آفتاب شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ خرداد از سیمای فارس به مدت ۱۰۰ دقیقه با کارشناسی سردار محمد نبی رودکی، فرمانده لشکر ۱۹ فجر در زمان جنگ تحمیلی و حجت الاسلام محمودی رییس حوزه علمیه فارس پخش می‌شود، همچنین پخش برنامه رویداد که به اعزام کاروان‌های مردمی می‌پردازد.
سرپرست سیمای فارس با اشاره به اینکه ویژه برنامه ۱۵ خردادماه از دیگر برنامه‌های سیمای فارس است که یک شنبه شب به مدت ۵۰ دقیقه پخش می‌شود تصریح کرد: در این برنامه درباره اندیشه‌های حضرت امام خمینی و شکل گیری قیام ۱۵ خرداد ۴۲، بحث و گفت گو می‌شود.

مجید مجرد معاون صدای فارس نیز در خصوص تدارک رادیو فارس به مناسبت ۱۴ خرداد گفت: "پا به پای انقلاب" عنوان برنامه رادیویی است که یکشنبه ۱۴ خرداد از ساعت ۷ تا ۸ صبح از صدای مرکز فارس پخش می‌شود؛ بحث کارشناسی، گزارش، دعوت از شاعران، پخش سخنان مذهبی از بخش‌های مختلف این برنامه است.

معاون صدای فارس گفت: "آفتاب انقلاب" ویژه برنامه رادیویی ۱۴ خرداد روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح به صورت سراسری از زادگاه امام راحل از صدای فارس پخش می‌شود.

مجرد افزود: "برنامه‌های سرمشق" به مدت ۵۱ دقیقه، "عروج" به مدت ۲۰ دقیقه و "عصر روز چهاردهم" که به موضوعاتی همچون قیام ۱۵ خرداد و انتصاب آیت الله خامنه‌ای به رهبری پس از امام خمینی (ره) می‌پردازد از دیگر برنامه‌های رادیو فارس است.

معاون صدای صدا و سیمای فارس گفت: " موج مهربانی " به طور زنده از رادیو فارس ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه پخش خواهد شد و به مناسبت ۱۴ خرداد با حضور مهمان، گزارش، تلفن‌های مردمی و ارتباط با دیگر مراکز می‌پردازد.

مجید مجرد ادامه داد: شب پارسی عنوان برنامه رادیویی زنده است که به اطلاع رسانی در خصوص مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد از سراسر استان می‌پردازد و برنامه "معیار" که با محوریت انتصاب رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای ساعت ۲۲:۲۵ از صدای فارس پخش می‌شود.

غلامرضا عسکری سرپرست معاونت خبر فارس نیز بیان کرد: مراسم‌های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد که در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ برگزار می‌شود پوشش کامل خبری داده خواهد شد و "خرداد خونین شیراز" و اعزام کاروان‌های مردمی به حرم امام راحل از دیگر عناوین مستند و گزارش‌های تولید خبر صدا و سیمای فارس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار