نام نویسی کارگاه‌های تابستانه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و توجوانان جنوب فارس از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶ 06 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: کارگاه‌های تابستانه مراکز جنوب استان از ۱۵ خرداد و در دیگر شهرستان‌ها از ابتدای تیرماه آغار می‌شود.
مژده دستوری افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سامانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس عضو این مرکز شوند و با پرداخت هزینه (۲۰ هزار تومان) از کتابخانه‌ها، اردو‌های تابستانه، کارگاه‌های عمومی و جشن‌ها، رویداد‌ها و برنامه‌های مناسبتی بهره‌مند شوند.
وی دسترسی به فراخوان مسابقات بین‌المللی را از دیگر محاسن عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱، استان فارس ۱۸ مقام بین‌المللی را در این مسابقات کسب کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس یادآور شد: تنها حضور در کارگاه‌های تخصصی نیازمند هزینه‌ای اندک است و سایر خدمات به صورت رایگان در اختیار اعضای کانون قرار می‌گیرد
دستوری ادامه داد: کارگاه‌های تخصصی این مراکز نیز شامل مهارت‌های تولید پویانمایی، نقاشی و سفالگری، فلسفه برای کودکان و مهارت‌های زندگی و حال خوش زندگی است که هشت نوع مهارت را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهند.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های کارگاه تخصصی مهارت‌های زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیازسنجی مربی از شرکت‌کنندگان است تا متناسب با نیاز آن‌ها مباحث دوره را برنامه‌ریزی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار