جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: فردی که یک سرباز را در شهرستان «کوه‌چنار» با ضربات چاقو مجروح کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 07 June 2023

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار یوسف ملک‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در سومین روز از فروردین‌ماه سال جاری، ماموران انتظامی بخش «کوهمره‌نودان» شهرستان کوه‌چنار حین گشت‌زنی و اجرای طرح ایست و بازرسی مقطعی به یک سواری پژوپارس با ۳ سرنشین که با حرکات نامتعارف باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شده بودند، برخورد و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به سمت یکی از روستاها اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق می‌شوند، سواری پژو را در روستا شناسایی و راننده را نیز دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان انتظامی ادامه داد: حین انتقال راننده به مقر انتظامی اهالی محل به سمت ماموران حمله‌ور و یکی از دوستان راننده با ضربات چاقو یکی از سربازان وظیفه را به شدت مجروح و متواری می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات اولیه پزشکی، ترخیص می‌شود.

ملک‌زاده با بیان این که متهم فردی شرور و در چندین نوبت محل اختفای خود را تغییر می‌داد، تاکید کرد: کارآگاهان زبده با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند آخرین مخفیگاه متهم را شناسایی و طی یک عملیات منسجم وی را پس از ۷۵ روز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که فرد شرور ۲۵ ساله پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: کارکنان پلیس در اقصی نقاط کشور از شهرها گرفته تا روستاها، جاده‌ها و مرزها، شبانه‌روز در حال تامین امنیت شهروندان هستند و در این راه تا پای جان ایستاده‌اند و اگر هر کسی به هر نحوی بخواهد امنیت را خدشه‌دار کند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضایی روبه‌رو خواهد شد.

برچسب ها: دستگیری ، ضارب ، سرباز ، کوهچنار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار