مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: خرید اعتباری در قالب اجرای این طرح برای مایحتاج ضروری خانوار‌ها و ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.
کد خبر: ۱۱۰۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 08 June 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: وحید خداپرست با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از شنبه ۱۳ خرداد برای خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی گفت:استفاده از اعتبار یارانه ماه آینده خانوارها، بهره‌مندی از نرخ‌های قبلی اقلام کالایی موجود در این طرح و افزایش ۲۰ درصدی یارانه معیشتی سه دهک پایین درآمدی بخشی از مشوق‌های این طرح است.
وی افزود: شرط استفاده از این افزایش اعتبار، خرید بیش از ۷۰ درصد یارانه معادل ۳۲۰ هزار تومان به ازای هر فرد است.
او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۵۵۰ پایانه فروشگاهی در فارس به اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی پیوسته‌اند، گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در شهر‌ها و دهستان‌های استان فارس به این طرح پیوسته‌اند و استان می‌توانند برای بهره از مزایای طرح از این واحد‌ها خرید خود را انجام دهند.
این مقام مسئول گفت: شهروندان برای اطلاع از نام و آدرس فروشگاه‌های طرف اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سطح این استان می‌توانند اپلیکیشن شما (شبکه ملی اعتبار) را به صورت رایگان نصب کرده و همچنین با شماره گیری کد دستوری ستاره ۵۰۰ ستاره ۱۴۶۳ مربع از میزان اعتبار خرید خود آگاه شوند.

خداپرست با اعلام این که سایر خانوار‌های یارانه بگیر نیز به زودی امکان بهرمندی از طرح کالابرگ الکترونیکی را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: زمان اجرای این طرح برای سایر مشمولین دهک‌های ۱ تا ۳ نیز در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
او با اشاره به اینکه در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی خانوار‌ها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند و استفاده از این طرح برای همه مشمولین اختیاری است، گفت: در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده خواهد بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اضافه کرد: خرید اعتباری در قالب اجرای این طرح برای مایحتاج ضروری خانوار‌ها و ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه) قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار