خطیب جمعه شیراز گفت: نوسانات ارز و سکه جامعه را دچار اضطراب و نگرانی می کند که لازم است مسئولان برای کنترل آن چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۱۱۰۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 09 June 2023

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز از دولتمردان خواست برای کنترل عوامل داخلی نوسانات سکه و ارز تمهید اندیشی کنند و اظهار داشت: این نوسانات جامعه را دچار نگرانی و استرس می‌کند و کنترل آن مطالبه مردم است.

وی افزود: دلالان و برخی از صرافی‌ها از عوامل داخلی بهای ارز هستند که مردم انتظار دارند این عوامل کنترل شوند.

وی یادآور شد: این نوسانات تاثیرات جهشی بر اجاره بهای مسکن می‌گذارد که مردم نمی‌توانند از پس آن بربیایند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی و افتتاح پروژه‌های این استان، ابراز امیدواری کرد: در دومین سفر آیت‌الله رئیسی به استان فارس نیز شاهد تحقق وعده‌های دولت در سفر نخست و برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن مصوبات باشیم.

وی بر صیانت همگانی از فرهنگ و تعالیم دینی جامعه تاکید کرد و گفت: نهادهای مردمی در این حوزه حضور یابند. خانواده شهدا نیز باید در این عرصه طلیعه دار باشند.

وی در ادامه هویت اسلامی و ایرانی و ملی و امید را از محرک‌های رشد و تعالی جامعه دانست و بر لزوم امید آفرینی همگانی در جامعه تاکید کرد.

خطیب جمعه شیراز ضمن یادآوری ۲۵ ذی القعده در چهارشنبه آینده، این مناسبت‌ها را فرصت مناسبی برای تفکر، عبادت و خلوت با خداوند دانست که باید مورد استفاده مؤمنان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار